Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
montarz dodatkowych wskaźników

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / HELP! Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
montarz dodatkowych wskaźników
Autor Wiadomość
pawelfc
Świerzak :P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post montarz dodatkowych wskaźników
chcę zamontować wskaźniki EGT AFR I BOOST wszystko co potrzebne do montażu mam tylko teraz pytanie kto to dobrze i nie za kosmiczne pieniądze zamontuje? jaką firmę w Poznaniu polecają poznańscy drifterzy?
Sob 16:30, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Raceboy
administrator


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów



Post
Poznańscy drifterzy polecają garaż Soprano Wink My sami montujemy takie bajery, to żadna filozofia. Jakiej firmy masz te wskaźniki? Auto Gauge?
Sob 20:12, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
pawelfc
Świerzak :P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
tak wskaźniki są niezbyt renomowanej firmy auto gauge bo uznałem ze lepsze nie są potrzebne do moich paru koników Laughing boosta to bym zamontował afr też ale egt nie bo nie wiem jak wiercić w kolektorze? boje się że może pęknąć... a głóny problem to jak podłączyć elektrykę aby świeciło, dla mnie kabelki czarna magia... jeszcze we włoskim aucie gdzie elektryka to największa porażka Cool

no zawsze mogę znowu poręczyć geko Wink
Sob 20:23, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Czarny
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zza rogu

Post
Kolektor zeliwo czy kwas/stal ? Czujnik jest na gwint ? Oczyiscie chodzi o egt
Sob 23:18, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
D1 KAMEL
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

Post
JEsli chodzi o prady to od podswietlania na pewno ida dwa kabelki ...... Przewaznie Czerwony i czarny. Najprosciej jest je podlaczyc pod jedna z zaroweczek ktore podswietlaja np. pokretla nawiewu czy cokolwiek innego( przyciski na konsoli ) zalaczanego razem ze swiatlami.
Nie 0:45, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
pawelfc
Świerzak :P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Cytat:
Kolektor zeliwo czy kwas/stal ? Czujnik jest na gwint ? Oczyiscie chodzi o egt



kolektor jest żeliwo dlatego mam takie obawy bo lubi pękać... Confused zawsze moge się wbić za turbo ale różnica temperatur może byc około 100 stopni wiec trochę bez sensu. Czujnik jest na gwint tak to wygląda:




chyba że jak szaleć to szaleć i zrobić od razu kolektor rownoodleglosciowy z miejscem na czujnik? tylko też pytanie gdzie ogarniają temat i nie za " wór kasy"

z tymi kabelkami brzmi prosto ale chyba i tak bym nie dał rady Wink

PS.
wskaźniki mają moim zdaniem dobrą cenę..., zawsze jakiś podgląd co się dzieje w silniku... jeżeli ktoś nie musi mieć firmówek typu auto meter albo greedy:
[link widoczny dla zalogowanych]

jak je zamontuje to się wypowiem co do jakości i ewentualnych przekłamań jak zrobię jakieś testy.
Nie 13:27, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
W zeliwnym kolektorze wierc na wonych obrotach wiertlem kobaltowym (dostaniesz takie w sklepach budowlanych). Kup ze 3 srednice tak, zeby wiercic od mniejszej do wiekszej. Dodatkowo w czasie wiercenia polewaj woda albo co chwiile wkladaj wiertlo do wody. W ten sposob kolektor nie peknie.

Pozdrawiam!
Nie 21:49, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
Tylko pomysl co bedzie jesli kawalek tej sondy odlamie sie i wleci w lopatki turbiny Smile moze jednak bezpieczniej za turbinka ... moge ci to zamontowac ale ze wspawaniem tego czujnika to najlepiej do tlumikarza i potem zapraszam do sopranos garage Smile Boost to male piwko Smile
Nie 22:20, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
pawelfc
Świerzak :P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
przeryłem forum street racingu i nikt nie miał jeszcze sytuacji aby się czujnik upalał i leciał w łopatki turbiny... no z wierceniem w żeliwie też różnie, a poza tym jakby już się turbina "wysrała" to jest pretekst aby zamontować większą Laughing

na razie z montażem się wstrzymuje do lutego bo chyba będę kombinował nowy kolektor Cool
Pon 14:08, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
pawelfc
Świerzak :P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
dzięki za wszystkie odpowiedzi !!
Pon 14:09, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / HELP! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin