Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Co nowego w drift carach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Stuff & Soprano Garage Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Co nowego w drift carach
Autor Wiadomość
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
hmm jak nie zużycia to kto ma liścia za to co się stało ? stroiciel magik ?
Śro 21:23, 23 Maj 2007 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
Bo za ubogo było na seryjnych nastawach i zanim zdążył wzbogacić miesznakę, to upaliły się zawory. Teraz okazuje się, że cały układ trzeba przerobić, bo przepływka nie ogarnia. Buuuuuuu!!
Śro 23:36, 23 Maj 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
A jak miala ogarniac jak Kompresor bral powietrze skad chcial Razz
Czw 23:58, 24 Maj 2007 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
Miało być tak, że przepływka sobie będzie, ale i tak większość będzie szła na podstawie mapy wtrysków i zapłonu pisanej głównie w oparciu o wskazania AFR. Ale się nie udało- podpięta przepływka powodowała, że komputer paliwowy bezwzględznie jej "słuchał", a odpięta powodowała wejście w tryb awaryjny i brak jakiejkolwiek reakcji na strojenie dawkami paliwa, czy zapłonem. Trzeba rzerobić i jeszcze raz wystroić. Czas operacyjny: do końca przyszłego tygodnia Cool
Śro 1:08, 30 Maj 2007 Zobacz profil autora
Mikso
PostStar


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów



Post
A dla mnie tata znalazł dwa prawie nowe dunlopki na przód Smile)
Śro 11:34, 30 Maj 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
Ty dunlopek a gazniki sa ? czy dalej pijesz redsy ?
Śro 11:45, 30 Maj 2007 Zobacz profil autora
bibi
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 981
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pń

Post
Właśnie jak stoi sprawa z gaźnikami? Mistrz od kółek wkońcu się wyrobił? Smile
Śro 12:19, 30 Maj 2007 Zobacz profil autora
Mikso
PostStar


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów



Post
Gaźniki są ready, ale w szafie Smile Czekam za kółkiem, jutro już ma byc na 1000% tak jak wczoraj Smile
Śro 18:54, 30 Maj 2007 Zobacz profil autora
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
To zjeb go i tyle, jak będzie to weź je do łapy i powiedz że płacisz połowę bo termin miałeś ugadany prędzej i tyle.
Czw 16:20, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Mikso
PostStar


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów



Post
On to robi za free wiec nie moge za wiele wymagac.
Czw 16:40, 31 Maj 2007 Zobacz profil autora
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
hmmm no to chociaż jakieś małę kręcenie suta Smile
Pią 14:17, 01 Cze 2007 Zobacz profil autora
maleckis
Świerzak :P


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
butch napisał:
Miało być tak, że przepływka sobie będzie, ale i tak większość będzie szła na podstawie mapy wtrysków i zapłonu pisanej głównie w oparciu o wskazania AFR. Ale się nie udało- podpięta przepływka powodowała, że komputer paliwowy bezwzględznie jej "słuchał", a odpięta powodowała wejście w tryb awaryjny i brak jakiejkolwiek reakcji na strojenie dawkami paliwa, czy zapłonem. Trzeba rzerobić i jeszcze raz wystroić. Czas operacyjny: do końca przyszłego tygodnia Cool

Cześć Michał.

1. Co masz na myśli, mówiąc o przerobieniu ukł. z MAFem? Czy chodzi Ci o podłączenie do ori ecu MAP Sensora? Teoretycznie do seryjnego komputera można zamiast MAF podłączyć cokolwiek, co ma 0-5V wyjście.

2. Czy teraz (kiedy masz już ciśnienie doładowania) moje obliczenia Pulley Ratio mają odzwierciedlenie w rzeczywistości czy te wzory są gówno warte?

Do zobaczenia,
Maleckis.
Pon 22:07, 04 Cze 2007 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
Chodzi o przerobienie układu na taki, jak jest w turbo, czyli najpierw kompresore, potem IC, potem MAF, przepustnica i kolektor.

Jeśli chodzi o obliczenia, to raczej nie mają wiele wspólnego z praktyką, bo na oryginalnym kółku wyszło takie doładowanie, jak zakładałem, czyli 0,6 bara, a pulley ratio jest 1:1,8
Wto 22:41, 05 Cze 2007 Zobacz profil autora
Mikso
PostStar


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów



Post
Potrzebne są namiary na jakis szrot, złom albo jakies miejsce gdzie mozna wymontowac układ zapłonowy z CC 900 na gaźniku. Układ Digiplex 2S firmy Magneti Marelli.
Śro 15:34, 27 Cze 2007 Zobacz profil autora
Raceboy
administrator


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów



Post
Spytam się w serwisie u Lucka ile chcą za coś takiego, może gdzieś na złomie leży.
Śro 17:01, 27 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Stuff & Soprano Garage Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Strona 13 z 17

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin