Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zajechany driftowoz
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Stuff & Soprano Garage Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zajechany driftowoz
Autor Wiadomość
bartdrift
Świerzak :P


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Post Zajechany driftowoz
Prosze o wasze opinie


Nissan 200sx s14a 99'
Mody silnika:
-Tłoki, korby, pierścienie EAGLE
-Wtryskiwacze SARD 550cc
-Uszczelka pod głowice COMMETIC
-Wałki GREDDY STAGE 2 264/272
-Grendy rocker ARM
-Podwójne sprężynki i tytanowe talerzyki TOMEI SPEC KIT
-GARRET GT2871R
-FMIC INTERCOOLER KIT
-Pompa paliwa WALBRO 255
-Dodatkowa dolna miska olejowa GREDDY
-AEM

To jezeli chodzi o sam silnik

Tak zrobiony samochod przejechał jakies 600km poczym pojechał na ostatni trening do Poznania

Po rozłozeniu silnika: Panewka nr 1 - poszła!
Wałki prawie sie skonczyly ,bo podobno przez tą jedną panewke nie bylo smarowania gory ,wiec sie "zjadły"
Wal do szlifu ,ogolem silnik do remontu.

werdykt tunera:
Samochod za mocno dostał w dupe i nie wytrzymł ,co jest moją winą.

Dodam ze samochod wytrzymał 1,5 godz treningu ,w tym 2 zmiany opon , 2 rundy bez driftowania(dla odpoczynku) i ze 3 postoje po 10 minut


Co o tym sądzicie. Czy to faktycznie moja wina? Prosze o szczere opinie
Czw 23:40, 08 Mar 2007 Zobacz profil autora
Czarny
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zza rogu

Post
dopisz jeszcze kilka rzeczy : jakie panewki ? przed modami silnika był robiony szlif (wał , cylindry) , blok honowany ? olej jaki (pewnie motul , ale pytam dla pewności)?
Czw 23:47, 08 Mar 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
Ale co to znaczy za mocno w dupe ? Jeżeli nie przegrzałeś motoru to w/g mnie nie twoja wina Smile a jeżeli silnik był po honowaniu to za krótko docierałeś Smile
Pią 0:01, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
bartdrift
Świerzak :P


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Post
temperatura oleju doszła do trche ponad 90stopni
szlifowane cylindry i wał ,nie był honowany
Masz racje ,motul
Pią 0:15, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
Moim zdaniem jeżeli nie masz takich zdolności do kataowania silników jak ja to powinien bez problemu wytrzymać taki trening.Napisz ile docierałeś silnik.Uważam że jeżeli wszystko robiłeś dobrze (docieranie,nie katowanie zimnego,czekanie na wychłodzenie przed zgaszeniem lub dawania do odcinki na postoju itd.) to jest to tylko wina tunera.
Pią 9:58, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
Czarny
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zza rogu

Post
90 st to normalna temperatu . 600km po szlifie również powinno wystarczyć w przypadku kiedy cylindry nie były honowane .
Jakie panewki są założone , który szlif , jaka firma (ACL , ori , czy coś innego ) . Pompa oleju była sprawdzana ? Wywarzony cały układ korbowo-tłokowy ( z kołem i sprzęgłem ) , odcinka na ile przesunieta ?
Pią 10:14, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
bartdrift
Świerzak :P


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Post
pierwszy szlif ,panewki Nissanowskie ,wszystko wywazone
Dzisiaj oglądalem to wszystko. Panewki to sie po prostu potopiły...
Pią 14:40, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
Czarny
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zza rogu

Post
Jeśli się potopiły to znaczy , że zerwał sie film olejowy , albo temperatura oleju była duzo wyższa niżeli piszesz. Mogło to być spowodowane tym , że pompa oleju siadła lub była wysoka temp. oleju (90st to napewno nie jest powód , jakby było 120-130st i wyżej wtedy tak) . Co do tego czyja to wina to trudno będzie stwierdzić jednoznacznie .
Pią 16:41, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
D1 KAMEL
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

Post
Kurde dla mnie auta to tylko hobby ale widze ze wy to uczeni jestecie bo nie rouzmiem połowy wypowiedzi Razz heh "...Tłoki honowane..." a z czym to sie je ....... ?
U mnie na treningu temp oleju przekroczyla troche 100stopni jesli ufac Auto Gauge.

A odnosnie tematu to jak kazda firma do bledu raczej sie nie przyzna i bedzie probowala wine zepchnac na klienta
Pią 21:36, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
Jak dla mnie to tylko niskie cisnienie oleju (na pewno wlali Ci Motula?) lub wywazenie ukladu korbowo- tlokowego moglo byc przyczyna. Jesli zachowales podstawy eksploatacji silnika doladowanego, o ktorych pisal Kalion, to nie ma czegos takiego, jak "za mocno dostawal w dupe".
Pią 22:21, 09 Mar 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
Tymbardziej jak masz tą miske olejową (GRYDY)szeroka to ciezko o dostanie sie powietrza do smoczyska Smile Jak dla mnie to albo pompa oleju albo wysoka temperatura. Gdzie masz czujnik temp. oleju ?
Sob 1:50, 10 Mar 2007 Zobacz profil autora
bartdrift
Świerzak :P


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Post
pompa oleju o.k. , wlany na bank motul , a co do czujnika to niestety bladego pojecia nie mam

Po wczorajszych rozmowach z tunerami , jedno jest pewne : Nie ma winnych
Nie wiadomo co sie stało ,a przynajmniej ja sie tego od nich nie dowiem Sad
Sob 9:48, 10 Mar 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
A stan oleju jaki miales?
Sob 12:48, 10 Mar 2007 Zobacz profil autora
bartdrift
Świerzak :P


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Post
olej byl o.k. Sprawdzalismy non stop
Nie 1:00, 11 Mar 2007 Zobacz profil autora
MISIUPTYSIU
Ojciec Dyrektor 'aka' Różowy


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów



Post
ja proponuje jakiegos rzeczoznawce z pzmot-u to rozwiaze Twoj problem
Nie 11:20, 11 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Stuff & Soprano Garage Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin