Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Koszalin
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Treningi Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Koszalin
Autor Wiadomość
Czarny
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zza rogu

Post
A co konkretnie Mati dzieje sie z turbo , bo moze faktycznie problem jest nie z tej strony?
Nie 17:17, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
Raceboy to ty przyjedź ze swoim ekspertem panem 9 mm hehe
Może ma gość rację i to nie wina turbo no chyba że ma takie umiejętności że porządnie nie potrafi zrobić albo Ty masz moje umiejętności w uśmiercaniu sprzętu mechanicznego Smile
Nie 17:55, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Raceboy
administrator


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów



Post
Wina w turbo. Wyje i przerywa przy wkręcaniu na obroty, przy odpuszczeniu robi 'łup' w obudowe, do tego na wolnych tak dymi olejem jakby się paliło.
Olej dostaje, wode również. Nie jest to wina auta, bo jakby silnik był zjebany to dym szedłby od samego początku. Wczoraj (tak jak i poprzednio) turbo po włożeniu było ok, zostało nasmarowane, olej się pięknie rozgrzał, pojeździłem kwadrans ze skręconym MBC na 0.2 bara. Po odkręceniu na 0.6-0.7 bara zrobiło się "ŁUP" i stworzyłem mgłe olejową na osiedlu.
Czarny, poczekaj z tym swoim turbo aż w końcu dmuchniesz z 0.8 bara w czasie jazdy, zobaczysz co się stanie. Nie życze Ci tego, ale sam przez to przechodze już trzeci raz.
Nie 18:15, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
MISIUPTYSIU
Ojciec Dyrektor 'aka' Różowy


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów



Post
to fakt przejebane. jaja sie koncza!! a rozmawiales ze Zwierzem, on chyba ma kogos w wawie kto dobrze robi turbo
Nie 18:43, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
zwierzak
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów



Post
Nie da sie skrecic MBC na 0.2
Nie 18:58, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Kalion
Dżinn


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z baru

Post
Po zasięgnięciu informacji u specjalisty niby min. to 0,5 no chyba że wskaźniki do bani.
Nie 22:43, 10 Cze 2007 Zobacz profil autora
Raceboy
administrator


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów



Post
zwierzak napisał:
Nie da sie skrecic MBC na 0.2


No to z MBC skręconym na maksa. Pokazywało 0.2 bara, czyli widać, że turbo na początku wogóle nie chciało ładować...
Pon 0:51, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Kuba
Kubinator


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów



Post
co z tym koszalinem Lolki ?? SESJA 24 czerwca na 75% Very Happy
Pon 17:00, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Mikso
PostStar


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów



Post
no ja 17tego odpadam, bo napewno nie bede miał gaźników, a na sesje to jade na 2000% choć by bez gaźników i na małych dyszach Razz
Pon 17:17, 11 Cze 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / Treningi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin