Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Spawanie dyfra -gdzie,jak?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / HELP! Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Spawanie dyfra -gdzie,jak?
Autor Wiadomość
Klessol
Świerzak :P


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Jakie koszty są jakbym chciał zespawać dyfer w moim FSO 125p?
Śro 10:20, 25 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Mam jeszcze kilka pytań:
1. Jakie przełożenie ma dyfer w BMW 328 (e36)
2. Czy spawać oryginalny czy może jakieś inne przełożenie jest lepsze? Jeśli tak to, jakie?
3. Jak sprawdzić przełożenie? Czy jest to gdzieś napisane?

Dzięki za info i pozdrawiam,
PIOTR
Śro 10:42, 25 Cze 2008 Zobacz profil autora
butch
MastaBlasta


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posen

Post
[link widoczny dla zalogowanych] - skarbnica wiedzy na temat części do wszystkich możliwych modeli BMW. Każde auto rozaebarane do najdrobniejszej śrubki i każda żrubka opisana numerem katalogowym i niektórymi parametrami. Polecam!
Śro 23:47, 25 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Czy dobrze się doszukałem, że w e36 328 dyfer ma przełożenie 2,93?

Pytam bo mam okazję kupić dyfer niby od 328 ale ponoć ma przełożenie 3,14 i tak się zastanawiam co to za wynalazek i od jakiej beemy.

Panowie praktycy a co by było gdyby 2,93 zastąpić 3,14? Jaki byłby efekt?
Pią 21:30, 27 Cze 2008 Zobacz profil autora
Klessol
Świerzak :P


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
no chyba lepiej by młócił jeśli ma mniejsze przelozenie
Pią 22:09, 27 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Klessol napisał:
no chyba lepiej by młócił jeśli ma mniejsze przelozenie

Mniejsze czy większe?

Oryginalnie jest 2,93.
Więc zmieniając na 3,14 co się stanie?
Pią 22:13, 27 Cze 2008 Zobacz profil autora
Klessol
Świerzak :P


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
no wydaje mi sie że zmieniając na 3,14 będzie słabiej młócił
Pią 22:23, 27 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Klessol napisał:
no wydaje mi sie że zmieniając na 3,14 będzie słabiej młócił
Mi się też tak wydaje.

A 3,14 to od jakiej beemy? Ktoś wie?
Pią 22:40, 27 Cze 2008 Zobacz profil autora
Jabcok
Prawie jak POLODY :-)


Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
Ja w necie znalazłem ze 3,14 nie mam ale mam podane ze w e30 było 3,15 i to wsadzali do M3 Razz ale zapewne w e36 innaczej to wyglada bo to do e36 ma byc?
Sob 14:30, 28 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
No niby ma być od 328 e36 i mieć przełożenie 3,14 a od początku mi to nie pasuje.
Sob 15:11, 28 Cze 2008 Zobacz profil autora
D1 KAMEL
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

Post
Klessol napisał:
no wydaje mi sie że zmieniając na 3,14 będzie słabiej młócił


Z tego co ja wiem to jak dasz wieksze przelozenie wzrosnie przyspieszenie a zmaleje V max
1 obrot silnika = 3.14 obrotu wału napedowego (chyba)

TOMAJ badz dobrym kolega i Rusz pupe pod auto i zobacz jakie masz seryjne przlozenie w 328
Sob 23:09, 28 Cze 2008 Zobacz profil autora
MISIUPTYSIU
Ojciec Dyrektor 'aka' Różowy


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów



Post
SERYJNE TO SE ADY INOMOZECIE SPRAWDZICNA REALOEM JA MAM OD 2,5 BENZYNA A DRUGI OD DIESLA 2,5
Nie 10:17, 29 Cze 2008 Zobacz profil autora
TCS
Świerzak :P


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post
MISIUPTYSIU napisał:
SERYJNE TO SE ADY INOMOZECIE SPRAWDZICNA REALOEM JA MAM OD 2,5 BENZYNA A DRUGI OD DIESLA 2,5

Według realoem przełożenia są następujące:
328i --> 2,93
325i --> 3,15
325tds --> 2,56

Więc jeśli masz od 2,5 benzyna i 2,5 diesel to różnica między nimi jest znaczna więc moje pytanie.
Na którym jakie osiągi? Chodzi mi o różnice w mocy, prędkościach na poszczególnych biegach i prędkość maksymalnej.

PS. A tak swoją drogą to ten most co mam okazję kupić to jest pewnie od 325i choć sprzedawca twierdzi że jest na 100% od 328 i ma przełożenie 3,14.
Nie 12:56, 29 Cze 2008 Zobacz profil autora
D1 KAMEL
PostStar


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

Post
MISIUPTYSIU napisał:
SERYJNE TO SE ADY INOMOZECIE SPRAWDZICNA REALOEM JA MAM OD 2,5 BENZYNA A DRUGI OD DIESLA 2,5


RZeczywiscie zapomnialem masz nawet moj dyfer Bo sie z Czarnym zamienilem za pospawany
Nie 21:18, 29 Cze 2008 Zobacz profil autora
MISIUPTYSIU
Ojciec Dyrektor 'aka' Różowy


Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów



Post
no wlasnie. na tym od benzyny na gtechu do 96km wyszlo 6,2s a na dieslu nie mierzylem i nie bede wymyslal bo nie pamietam
Nie 23:16, 29 Cze 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wejdz na www.drift-team.eu! To forum jest archiwum. Strona Główna » ARCHIWA SRP DT / HELP! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin